Google




Мiсто Старокостянтинiв






Православна Церква України


''Наше слово'':   1 2 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22-23 24-25 26-27 28-29 30 31 32

N 2(19) лютий 2000р.


  НОВИНИ XVI СЕСІЇ

  Ця сесія міськради виявилась не лише однією з самих довгих - проходила 6 годин. Виявилось ще декілька особливостей.
  Знов після деякої перерви, депутати не мали на руках роздрукованого порядку денного сесії. Знов представники відділів мали підготовлені питання, а депутатам надали можливість все оцінювати з голосу.
  Було, щоправда, й інше. Наприклад, питання про розмір ставок фіксованого патенту для підприємницької діяльності не розглядалось депутатською комісією з питань екології охорони здоров’я та соціального забезпечення 16 лютого, а на сесію це питання вже було винесене для голосування. Дивне співпадіння - 22 лютого депутатська група "Демократична Славутчина" зробила запит про встановлення розмірів ставок фіксованого патенту (40, 30 та 20 гривень) для підприємницької діяльності. Однак, ігноруючи запит депутатів, міський голова виніс для голосування на сесії інші ставки - 60, 50 та 20 гривень Отже зроблено все, аби загнати в тінь діяльність підприємців. Знову намагання високими ставками забезпечити надходження до міського бюджету.
  До речі, про міський бюджет Починаючи з квітня 1998р., міському голові були запропоновані шляхи збільшення надходжень до бюджету Це - створення вільної економічної зони в межах міста, користуючись сусідством ХАЕС Пройшло майже два роки. Що змінилось? З’явилось лише розуміння, що коштів у міському бюджеті бракує і виходу з цього немає. Є, щоправда, посилання - на Президента, Уряд, Верховну Раду. Ну а що ж тут на місці? Чи всі можливості використані? Поки що лише гра в "демократію" з підприємцями на XV сесії, щоб через три-чотири місяці "навести порядок".
  Разом з тим, чути про занепад підприємств житлово-комунального господарства. Для поліпшення їх стану, наприклад, з метою зменшення заборгованості за спожитий газ, обмежується подача гарячої води до будинків, відмовляють у переведенні котельні (вул Мануїльського, 103 А) на природний газ, хоч це передбачено проектом. Замість впровадження енергозберігаючих технологій та обладнання - знову найпростіше, типово "совкове" обмежити, знизити або, яку випадку з підприємцями, збільшити ставки - і все. Відразу все буде гаразд. З’являться кошти у міському бюджеті, зменшаться борги за спожитий газ та електрику. Бракує лише одного розуміння: хто для кого працює -система для людей чи навпаки. Змінити ситуацію можливо лише одним - активністю самих людей за власні права. Тоді і життя стане таким як у Польщі, Естонії, Литві, Латвії, Чехії, Угорщині, Болгарії чи Словенії.

  МІСЬКОМУ ГОЛОВІ В.М.ЖУКУ

  Проведення XVI сесії (29 лютого ц.р.) змушує поставити декілька запитань:
  1. Чому порядок денний сесії не був роздрукований і розданий депутатам заздалегідь?
  2. У газеті "Трудівник Полісся", де співзасновником - міська рада, повідомлялось про 7 питань порядку денного, а їх виявилось вдвічі більше. Як так сталося?
  3. Хто, де і коли обговорював у депутатських комісіях розмір ставок фіксованого патенту - 60, 50 та 20 гривень?
  4. Депутати з групи "Демократична Славутчина" ставили питання про
  - невиплату зарплатні медпрацівникам міського лікувального комплексу та відміну заліків за комунальні послуги.
  Відповіді не було.
  - встановлення фіксованого патенту у розмірі - 40, 30 та 20 гривень.
  Відповідь замінили іншими розмірами ставок.
  - відповідність чинному законодавству плати за переєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності.
  Відповідь виявилась незадовільною.
  Все вищеперераховане свідчить, що сесія готувалась і проводилась з порушеннями. Зверніть на це увагу. В разі повторення змушені вживати заходи на підставі чинного законодавства України.

Депутатська група "Демократична Славутчина"


  ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ Л.КУЧМІ

  Депутатський запит про невідповідність статті 62 Закону України про Державний бюджет України на 2000 рік Конституції України.
  Спілка офіцерів України звертається до Вас як до гаранта Конституції України з проханням повернути на повторний розгляд Верховної Ради України статтю 62 Закону України про Державний бюджет України на 2000 рік.
  Зміст статті 62, на наш погляд, суперечить статтям 17 та 22 Конституції України та п.2 ст.14 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей". Міждержавна Угода країн-учасниць СНД "Про соціальні і правові гарантії військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби і членів їх сімей" від 14.02.1992р. підписана Президентом України, також гарантує збереження пільг і прав, встановлених раніше законами та іншими нормативними актами колишнього СРСР, і не допускає одностороннього обмеження вказаних пільг та прав.
  Просимо Вашого втручання з метою проведення Верховною Радою України статті 62 Закону України про Державний бюджет України на 2000 р. у відповідність до Конституції України, законів України та міждержавних угод.
  22 лютого голова Спілки офіцерів України, народний депутат, віце-адмірал Б.Кожин вручив запит особисто Президенту України.
  Розмір грошового забезпечення військовослужбовців в разі введення прибуткового податку, ліквідації пільг по оплаті житла і вартості продпайка.

N П/П
Найменув. посад
Військове звання
Оклади за війск. звання
Поса-
дові
окл.
Надбавка за вислугу років
Додаткові види грошового забезпечення
Пре-
мія
Разом
Прибутк. подат.
Варт. пайка
Вартісь пільг по оплаті житла
Всього утрим-ся
Залиш.
1
командир дивізії
ген.-майор
140
135
35%
96
20
 
54
147
593
104
54
50
208
384
2
командир полку
полковник
135
115
35%
88
12
 
46
130
626
91
54
50
195
331
3
командир батальйону
підполк.
130
104
30%
70
10
 
42
118
474
80
54
50
184
289
4
командир
роти
капітан
120
99
25%
55
 
 
40
103
417
69
54
173
244
5
командир взводу
лейтенант
110
88
10%
20
 
  
35
83
336
53
54
50
157
180
6
старшина
(Х т.р.)
ст.прапор.
65
85
25%
38
 
13
34
77
312
48
54
50
152
160
7
начальник складу (VI т.р.)
прапорщик
60
72
25%
33
 
 
29
64
258
37
54
50
141
117
 
 телефоніст
(ІІ т.р.)
рядовий
30
62
20%
18
 
 
25
45
180
22
54
50
126
54


  ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ Л.КУЧМІ

  Змушені вдруге за цей рік звертатись до Вас з питання нерівного ставлення до релігійних конфесій на місцях. Мова йде про відношення до громади Української православної церкви Київського патріархату. У першому випадку - с.Довжки (Славутський район), де сільський голова та голова місцевого селянського господарства очолили рух проти УПЦ Київського патріархату, що є порушенням ст.35 Конституції України.
  Однак це ще не все. З’явилась інформація, що в м Нетішин дирекція ХАЕС з прибутків виділила 2 млн 720 тисяч гривень на будівництво церкви УПЦ Московського патріархату. Якщо це так, то що говорити працівникам ХАЕС, що не отримують зарплату, і які тоді взагалі прибутки станції, якщо майже 3 мільйони тут виділяють на будівництво церкви?
  Як відомо, церква від держави відокремлена, а тут керівництво ХАЕС робить інакше. Є інформація, що з коштів, призначених для добудови 2-го енергоблоку ХАЕС, 680 000 грн. закладено знову ж таки на ту ж церкву УПЦ Московського патріархату у Нетішині. Це що - з того підвищеного тарифу (70% замість 50%) для жителів тридцятикілометрової зони навколо об’єктів атомної енергетики керівництво ХАЕС буде в ролі спонсора?
  Коли врешті-решт почнеться сприяння відбудові національної духовності в Українській державі?
  Чекаємо Вашої відповіді, пане Президенте.

Громадсько-політичне об’єднання "Демократична Славутчина".


  ЗВЕРНЕННЯ КОНГРЕСУ УКРАЇНСЬКИХ НАЦІОНАЛІСТІВ

  Високодостойний пане Президенте!
  Всі, хто дивився по телебаченню величні акти Вашого входження на президентський пост присяга на Євангелії і Конституції України, вітання і благословення Вас найвищими ієрархами Українських традиційних церков і глав інших віровизнань, що діють в Україні, у святій Софії, свідчать, що покликаєте собі на допомогу Всевишнього і хочете разом з усім українським народом розпочати і ввійти у XXI вік з іменем і в ім’я Господа нашого Ісуса Христа, щоб український народ вже ніколи не втратив своєї волі, а будував свій дім-державу, рідну хату - твердиню на своїй Богом даній благодатній землі.
  Поїздка Ваша на святу землю і поклоніння у Вифлеємській святині-вертепі, де народився Месія Спаситель світу, є підтвердженням Ваших благих намірів і дій.
  Однак саме присутність Ваша разом з Президентами і Патріархами інших православних церков і держав в Єрусалимі на цих великих торжествах виявили нашу неповноту відсутність Української помісної православної Церкви і її Патріарха. Наявність своїх помісних Церков, якби Духовних Держав, було характерним для Президентів, що з’їхались до Єрусалиму на відзначення 2000 року Різдва Христового за юліанським календарем.
  Нам сумно і прикро було дивитися, що в Єрусалимі не був представлений Патріарх УПЦ, тисячоліття якої Україна вже відзначила Митрополит Сабодан, який був там, представляє відгалуження Російської православної церкви в Україні - сумний залишок колоніального панування царської і комуністичної московських імперій в самостійній Україні. Це не робить честі молодій Українській незалежній державі не сприяє її престижу й авторитету на міжнародній арені та викликає обурення і протести українських громадян-патріотів які хочуть бачити повноту своєї держави зі своїм Президентом і своїм Патріархом.
  Просимо Вас не стояти на боці церкви іншої держави, яка має свої екзархати (відділення) в інших країнах а посприяти утворенню своєї Української православної помісної Церкви зі своїх нині утворених і діючих Українських православних (в т.ч. візантійського обряду католицької) церков. Тільки тоді буде повнота нашої Української Самостійної Держави, єдність українського етносу (народу) і єдиним українським народом, вільним і боголюбивим, впевнено вступатимемо в нове тисячоліття.
  З нами Бог і за нами перемога!

  СЛАВУТА І СЛАВУТЧАНИ

  З жовтня 1999р. в мережі Інтернет розміщена сторінка "Славута", електронна адреса якої http://slavuta.km.ua. Вона присвячена історії і сучасності міста. Розділи "Фотогалерея", "Історія", "Князі Сангушки", "Українська Повстанська Армія", "Преса про Славуту", "Євреї Славутчини", "Славутські ліси" розповідають читачам про те, чим жило і живе наше місто - і судячи з великої кількості читачів (понад 500), а також численних відгуків в книзі гостей сторінки "Славута", ця інформація знайшла свого читача.
  Адміністрація сторінки "Славута" звертається до славутчан: давайте спільними зусиллями продовжимо потрібну справу. Можливо у когось залишились старі фотокартки міста або історичні документи чи спогади про те, якою колись була Славута. Дзвоніть за телефоном 2-21-65 щоп’ятниці з 17 до 18 години. Всі документи будуть повернуті власникам, а їх їм’я буде внесене до складу авторського колективу сторінки "Славута". Адреса адміністрації сторінки "Славута" Е-mail: uh@ms.km.ua.

  ДЛЯ ПОРІВНЯННЯ

  Українське законодавство (закони "Про інвестиційну діяльність", "Про охорону навколишнього середовища", "Про екологічну експертизу" та інші) забороняє вести будь-яке будівництво без позитивного висновку державної екологічної ескпертизи, а також санітарно-епідеміологічної загальнобудівельної, охорони праці, енергозбереження та протипожежної експертиз. Нічого з цього ще не завершено, а фінансування і будівництво відбувається. Ось що відповіли з Міністерства енергетики України на лист громадсько-політичного об’єднання "Демократична Славутчина": "фінансування будівництва енергоблоків ХАЕС-2 та РАЕС-4 здійснюється в основному, за рахунок спеціальної надбавки до тарифу на електроенергію, що виробляється атомними електростанціями України, затвердженої рішеннями Національної комісії регулювання електроенергетики (НКРЕ) Для прискорення завершення будівництва енергоблоків опрацьовується механізм залучення кредитів ЄБРР, Євроатому та західних експортно-кредитних агентств Переговорний процес наближається до завершення" (лист N12-2-33 від 8 лютого ц.р.)
  А ось що повідомили з Хмельницької міжрайонної природоохоронної прокуратури: "дослідження сейсмотектонічних умов і сейсмічної небезпечності території розміщення ХАЕС проводяться Київським державним інститутом "Енергопроект" спільно з Інститутом геофізики НАН України (головною організацією в державі з оцінки сейсмічної небезпечності особливо важливих об’єктів) на підставі договору з НАЕК "Енергоатом." Закінчення их досліджень має бути включено в умови дії ліцензії на введення в експлуатацію енергоблоку N2." І ще один момент з листа "Роботи по оцінці впливу 2-го енергоблоку на навколишнє середовище при вводі його в експлуатацію, проводяться в даний час інститутом "Енергопроект" спільно з сімома організаціями-співвиконавцями. Кінцевий документ планується підготувати до 1.04 2000р. (лист N76/6"С" від 24 січня 2000р.)
  Зверніть увагу і на таке. Начальник головного управління міжнародних зв’язків і інвестицій Міненергетики Б.Демидюк відповідає: "у висновках компанії Mouchel Consulting Ltd. немає заяв про те, що добудова Х2/Р4 призведе до якихось суттєвих негативних змін в природному середовищі. Додаткові дослідження по ХАЕС-2 вже, в основному проведені і отримані позитивні результати, а для РАЕС-4 будуть проведені в поточному році. Окрім того, "гідрологічні дослідження та вплив ХАЕС-2, РАЕС-4 на грунти рослинний та тваринний світ проводяться при розробці матеріалів оцінки впливу на оточуюче навколишнє середовище (ОВНС) Незалежну перевірку інформації стосовно добудови ХАЕС-2/РАЕС-4 можна буде провести після розробки матеріалів (ОВНС) Технологія забезпечення оборотної системи водопостачання ХАЕС-2 та РАЕС-4 розроблена та погоджена ще при виконанні проектів будівництва вказаних об’єктів а вплив ставка-охолоджувача на навколишнє середовище буде детально освітлений в матеріалах ОВНС.
  Отже, у підсумку - практично нічого ще не завершено. Окрім того, ні Рівненська ні Хмельницька АЕС не проходили державної екологічної експертизи. Вони будуються за документацією, що розроблена відповідно у 1974 та 1982 роках, коли проведення екологічної експертизи не вимагалось. У квітні 1999р. з Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки було повідомлено: "документація оцінки впливу на навколишнє природне середовище добудови енергоблоків Хмельницькою та Рівненської АЕС не проходила державної екологічної експертизи, оскільки на даний час такої документації ще немає. Що стосується так званих звітів з оцінки впливу добудови ХАЕС і РАЕС на довкілля складених фірмою Mouchel, то вони ніякого відношення до прийнятого в Україні процедури проектування експертизи не мають.
  Отже, "Скоро зробимо експертизу", "Будуємо за старою документацією, але вона оновлюється для підвищення безпеки", "Стара документація пройшла ще тоді, а нова ще безпечніша", "До старої документації вимоги нинішнього законодавства не відносяться", "Зроблену у 1992р. громадську експертизу ХАЕС очолював академік Гродзинський."
  Якщо Вам таке скажуть, попросіть назвати дату і номер експертизи яка "була зроблена", а про експертизу Гродзинського поцікавтесь - яким державним компетентним органом затверджено До речі, в ній констатовано недостатню забезпеченість ХАЕС водою для розширення.