Місто
Відео
Фото
Будинки
Вулиці
Голод-1933
Поле пам'яті
Парк
Кладовища
OTC
Соціум
Промисловість
Бібліотеки
Туризм
Готелі
Музей
Транспорт
Утка
Документи
ВЕЗ "Славута"
Спорт у місті
Steal league
Приколи
Близнюки
Район
ТП "Край"
Дослідження
Славутчани
Храми
Школи
Українська Повстанча
Ліси
Преса про місто
Політика
Мистецтво
Лінія фронту
Новини
Гостьова книга
Online-Бібліотека

ПОШУК
Для пошуку потрібно
використовувати
не більше одного слова
або його частини







Google




Мiсто Старокостянтинiв




1165

каталог сайтів





УПЦ Київського Патрiархату


Транспорт:   Історія транспорту Автобусні маршрути Автовокзал

Історія транспорту

Схема маршрутів
  Стаття базується виключно на особистих спогадах і не може претендувати на 100% об'єктивність.
  Транспортну систему в Славуті я пам'ятаю з 1970 року - тоді було 4 маршрути. Всі обслуговувалися дизельними ЛІАЗ-677. 1 і 2 маршрут мали по 4 машини, 3 і 4 - по 2. Починалися вони від старого дерев'яного залізничного вокзалу (трохи далі, ніж сучасний, по вул.Привокзальній) - виняток складав лише N4, який рухався від цикорієвого заводу (далі по тій же вулиці).
  N1 рухався по вул.Сангушків (тоді - Мануїльського), далі по Шепетівській трасі, Миру (Леніна) - проходив всю вулицю, аж до закінчення парку, повертав наліво, на Острозьку (Кірова), йшов біля суконної фабрики, автовокзалу (були криті зупинки), виходив на Хмельницького - і далі до ДОКу (який був кінцевою - асфальт і зупинку біля вул.Джерельної зробили пізніше). Коли повінь змила міст біля паперової фабрики, одиничка розверталася біля неї - потім був зроблений тимчасовий дерев'яний міст, и рух до ДОКу відновлено. Зараз одиничка ходить від вокзалу по Сангушків, Миру, Козацькій (Дзержинського) біля Будфарфору, Соборності (біля виконкому), Мудрого (Газети Правда) до базару, Кузовкова і Лісовій (на Сонячний). Як бачимо, співпадіння є лише по вулицях Сангушків та Миру.
  N2 рухався по вул.Сангушків (Мануїльського), далі по Шепетівській трасі, Миру (Леніна) до нового універмагу (зараз він повертає раніше - на Козацьку, до Будфарфору), далі по Соборності (Радянській) - потім заїзд на військове містечко, назад по вул.Мудрого (Газети Правда) до базару, і далі до ДОКу по Хмельницького. Там в нього була спільна кінцева з N1. Сучасний N2 на 80% повторює старий маршрут - за винятком ділянки на Козацькій (Будфарфор), яку раніше об'їжджав по Миру-Соборності. Також існують спецрейси на відтинку військове містечко-ліцей, а сам маршрут проходить від ДОКу ще одну зупинку - до Джерельної. Існують декілька спецрейсів далі - до кладовища.
  N3 рухався по вул.Сангушків (Мануїльського) і проходив її повністю - аж до Острозької (Кірова), де робив заїзд до склозаводу, далі по тій же Острозькій повертався до перетину з Миру (Леніна) біля парку, їхав біля автовокзалу до Хмельницького і прямував аж до Плотиче (Цеткін) - прямував по Плотиче, в кінці якої повертав по Зарічній (Чапаєва) до ЗБК. Далі доля третього складалася по-різному: був період, коли він, повертаючись від склозаводу в бік ЗБК, біля парку повертав на Миру, йшов до нового універмагу, повертав на Соборну (Радянську), заходив на військове, далі по Мудрого через базар і по Хмельницького йшов до Монастирської (Жовтневої), на яку повертав в бік ЗБК набагато раніше від повороту на Плотиче - проходив повз старе кладовище по дерев'яному мосту над Горинню, потім - Плотиче і ЗБК. Вулиця Плотиче (Цеткін) з того часу лишилася без транспорту. Під час ремонту на вул.Миру (Леніна) був період, коли маршрут від склозаводу з Острозької повертав знову на Сангушків (а не на Миру) і виходив на Сборності за парком і костьолом. У 2007 році була спроба відродити номер третій - хоча і за іншим маршрутом - вокзал - Сангушків - Острозька до автовокзалу - Козацька до виконкому - Соборності до Сонячного - далі по Кузовкова в бік Ізяслава, далі по вул.Садовій на військове - але маршрут не прижився. Частково старий маршрут повторює сучасний 2а: вокзал - Сангушків (вся) - Острозька - склозавод - Острозька до вул.Миру (біля парку), Миру до нового універмагу, Соборності, військове містечко (існує спецрейс військове містечко-пенсійний фонд), далі по Мудрого через базар до Хмельницького - і аж до Джерельної.
Маршрути на карті

  N4 йшов від цикорієвого повз залізничний вокзал, повертав на Сангушків, потім по Шепетівській трасі виходив на Миру, далі повертав на Козацьку до Будфарфору, потім повертав на Соборності, заходив на військове, потім ішов по Мудрого до базару, далі по Хмельницького, потім по Монастирській до Плотиче - а далі біля тубдиспансеру йшов на військову базу біля Голубих озер. Декілька років тому навпроти тубдиспансеру ще стояла стара металеву зупинка. Нинішній четвертий майже повністю повторює старий маршрут - хоча спецрейси тепер не від цикорієвого, а від "Ювенти", і кінцева з іншого боку не військова база, а ЗБК (по Зарічній). Також існують спецрейси на відтинку військове містечко-ліцей.
  N5 починався як 2а, практично повністю повторюючи тодішній N2 від ДОКУ аж до повороту з Шепетівської траси на вокзал - з тією різницею, що йшов далі до силікатного заводу. Тому і отримав спочатку номер 2а. Згодом він був перейменований на 5 і замість ДОКу почав ходити від ЗБК по Зарічній і Монастирській.
  N6 - був і такий. Він ходив від вокзалу на Нетішин (!) і орендувався Нетішинським АТП. Автору особисто довелося двічі бачити цей маршрут, що також обслуговувався ЛІАЗом. Час роботи невідомий - у 2007 була спроба відродити шостий як міський (по Плотиче до центру), але він не прижився.
  N7 - існував у 80-х роках ХХ ст. дуже недовго, проходив від вокзалу по Сангушків, Миру, Козацькій, Соборності (до Кузовкова), Лісовій. Це майже повністю повторює теперішню одиничку.
Сучасна двійка. 17.09.2011

  На початку 90-х років ХХ ст. у Славуті певний час працювали Ікаруси-280, передані з Києва. Вони обслуговували рейс Славута-Нетішин і маршрут N2. До речі, такі ж машини були в Кам'янці-Подільському, Хмельницькому, Старокостянтинові і Шепетівці. На даний час всі перевезення в Славуті виконують автобуси ПАЗ-3205, за винятком мікроавтобуса "Мерседес" на маршруті 2а.
  Буду вдячний за доповнення і фото до статті.
  
  В.Напиткін
  
  АТП 16845

  
  Історія автовокзалу