Google




Мiсто Старокостянтинiв




1165

каталог сайтів





УПЦ Київського Патрiархату


Школа N4:   Історія
ЗОШ І-ІІІ ст. N4

"Хочу, щоб усі наші діти були щасливими, щоб знайшли своє місце в житті і не боялися труднощів та випробувань. Допоможуть їм у цьому знання, одержані школі."
П.А.Душкевич, директор школи

Герб школи. Автор - А.Ярова. Реєстрація - Волино-Подільська Геральдична Колегія. Гербова грамота - ТП КРАЙ

 Школа діє з 4 жовтня 1956 року. За 50 років існування школи було 48 випусків і 2349 випускників отримали путівку в життя. Сьогодні в школі навчається 468 учнів. За півстолітню історію 12 вчителів були нагороджені значком "Відмінник освіти України", 2 присвоєно почесне звання "Вчитель-методисти", 10 - "старший вчитель".
 Нині працює 43 вчителі: 1- вчитель-методист, 2 - старших вчителя, 15 - вчителів вищої категорії, 7 - вчителів І категорії, 9 - вчителів ІІ категорії, 12 - спеціалістів.
 Світ захоплень наших вихованців багатий та різноманітний. Олімпіади та наукові конференції, турніри, творчі конкурси, спортивні змагання - поле їх діяльності.
 Школярі підкоряють перші вершини науки, спорту, роблять невеликі відкриття, чарують поетичним словом, ніжною піснею, запальним танцем. А це завдяки гурткам, які працюють у школі: хор "Жура вушка", "Пішохідний туризм", "Сильні і спритні", "Умілі руки", "Образотворче мистецтво", "Вчимось робити красу", "Юний стрілець", "Влучний стрілець", "Снайер", клубам: ДЮО "Братки", гра-подорож, "Барвінкова країна", братство молодих козаків "Поділля", клуб "Правознавець", "Ерудит", "Євро клуб", "Здоров’я".
 Наші діти - наша гордість. Сьогодні вони ще навчаються у школі, завтра - розбудовуватимуть Україну, стануть справжніми господарями рідної землі. Їм притаманна цілеспрямованість і оптимізм, віра в свої сили, бажання реалізовувати свої задуми. Підтвердженням цього є 37 золотих медалей "за високі досягнення у навчанні", 56 срібних медалей "За досягнення у навчанні".
 Школа крокує в ногу з часом...
 Біологізація навчально-виховного процесу, використання інформаційних технологій, втілення в життя гуманістичної парадигми самореалізації особистості, освітянський синергетичний формат - все це реалії нашого шкільного життя.
 Подальша профілізація старшої школи (природничий, суспільно-гуманітарний профілі) дають учням можливість:
 - стати цілеспрямованою, духовно багатою особистістю, з почуттям власної гідності та національної свідомості;
 - отримати поглибленні знання, набути практичних навичок, стати ерудованою людиною;
 - самореалізуватися у різних видах творчої та наукової праці;
 - зробити правильний вибір життєвого шляху.