Google




Мiсто Старокостянтинiв




1165

каталог сайтів





УПЦ Київського Патрiархату



Загальні
Загальні
26-Mar-2013
Трохи офіціозу

ЗВЕРНЕННЯ ДЕПУТАТІВ СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДО КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ ПАТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"

Від імені територіальної громади міста Славути Хмельницької області висловлюємо глибоке занепокоєння намірами Уряду продати контрольний пакет державних акцій (70,01%) такого стратегічного для нашого регіону підприємства як ПАТ "Хмельницькобленерго". Дані наміри були зазначені у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 18.02.2013р. 96-р "Про приватизацію об'єктів паливно-енергетичного комплексу".
На офіційному веб-сайті ПАТ "Хмельницькобленерго" зазначається, що фiнансово-господарська дiяльнiсть Товариства за 2012 рiк є успiшною, а чистий прибуток становить 30718 тис.грн. Це говорить про те, що дане підприємство залишається прибутковим, а тому є корисним для головного акціонера - держави.
Високопрофесійний колектив підприємства власними зусиллями роками відновлював електромережі регіону. Зокрема, за останні роки Хмельницькобленерго було вкладено значний обсяг коштів у модернізацію електромереж м. Нетішин, м.Славута та Славутського району. Окрім того, в рамках запланованої державою добудови енергоблоків 3 та 4 Хмельницької атомної електростанції, планується здійснити модернізацію електромереж нашого регіону. Це все говорить про великі перспективи електроенергетичної галузі Хмельниччини.
Початок процедури приватизації обленерго в Україні призвів до і так занадто стрімкого росту ціни на електроенергію, що ставить населення у вкрай скрутне становище, адже не відповідає рівню їхнього матеріального становища. Окрім того, постійне подорожчання електроенергії робить збитковими як комунальні, так і приватні підприємства.
Зокрема, якщо у лютому 2012 році вартість електроенергії для підприємств становила 1,0755 грн. за 1 кВт.год з ПДВ, то надалі вона змінювалася наступним чином: у березні 2012 року - 1,1216 грн., у січні 2013р. - 1,1474 грн. та у березні 2013р. - 1,20 грн. За такої ситуації вони змушені піднімати ціни на продукти їхнього виробництва, зокрема, це стосується системи водопостачання.
Зважаючи на те, що ПАТ "Хмельницькобленерго" - регіональний монополіст з транспортування та постачання електроенергії, оголошена приватизація обленерго викликає значне обурення серед громадськості. Адже подальша передача обленерго у приватні руки може зробити політику формування ціни на електроенергію взагалі не контрольованою, що ляже непосильним тягарем на громадян.
Тому, зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що така соціально значуща та прибуткова структура як ПАТ "Хмельницькобленерго" має залишитися власністю держави, а отже і її народу.
У зв'язку з цим, просимо Вас підтримати позицію територіальної громади міста Славути та переглянути наміри стосовно продажу ПАТ "Хмельницькобленерго".
Вказана позиція була висловлена громадянами міста Славути на загальних зборах громадян 8 лютого 2013р.


Схвалено на двадцять сьомій сесії міської ради 1 березня 2013 року
Копія звернення направлена народному депутату України С.Буряку

_ _ _

ЗВЕРНЕННЯ ДЕПУТАТІВ СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО МЕХАНІЗМУ НАДАННЯ ПІЛЬГ ОКРЕМИМ КАТЕГОРІЯМ ГРОМАДЯН НА ПІЛЬГОВИЙ ПРОЇЗД

Законодавством України окремим категоріям громадян передбачені пільги щодо безоплатного проїзду. Законом України "Про автомобільний транспорт" передбачено як право пільгових категорій населення користуватися послугами громадського автотранспорту безкоштовно, так і перевізників отримувати з Державного бюджету компенсації за втрати, що пов'язані з перевезеннями пільгових категорій населення.
Відповідно до частини 7 статті 64 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" видатки місцевих бюджетів поділяються на дві частини: видатки, пов'язані з виконанням власних повноважень місцевого самоврядування, і видатки, пов'язані з виконанням делегованих законом повноважень органів виконавчої влади (відповідно до статті 143 Конституції України).
Видатки на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян відносяться до делегованих державних повноважень, тобто тих, які Уряд доручає здійснювати на місцях органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування і відповідно повинен забезпечити їх фінансовими ресурсами. Кошти на зазначену мету щороку передбачається у державному бюджеті України та передаються адміністративно-територіальним одиницям країни у вигляді цільової субвенції.
Таким чином у бюджеті міста Славути на 2012 рік було передбачено 1245,7тис.грн. субвенції на компенсацію втрат автоперевізників від безкоштовного перевезення пільгових категорій громадян, з яких профінансовано лише 964,8тис.грн., в тому числі на погашення кредиторської заборгованості за минулі роки - 68,5 тис.грн. Фактично за минулий рік надано пільг перевізниками на міських автобусних маршрутах загального користування по перевезенню пільгової категорії населення на суму 1287,7тис.грн. Тобто лише за один рік заборгованість держави перед такими перевізниками складає 391,5 тис.грн., з яких через брак коштів до звітності включено тільки 276,9 тис.грн.
Втрати, понесені при перевезенні пільговиків понад планові показники, не відображуються у казначейській звітності й відповідно державою не визнаються, що з огляду на вищевикладені норми чинного законодавства України (Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про автомобільний транспорт", інше) є грубим порушенням прав органів місцевого самоврядування та перенесення на них відповідальності держави за систематичне невиконання своїх зобов'язань.
З метою врегулювання цього питання в місті Славута діє в якості експерименту тимчасовий механізм по перевезенню пільгових категорій пасажирів, шляхом впровадження так званих "пільгових рейсів", для можливості подальшої співпраці на укладених умовах та належного функціонування пасажирських перевезень.
Йдучи на такий крок, виконавчий комітет міської ради мав на меті запобігти виникненню соціальної напруги, страйків перевізників, які мали намір припинити надання послуг перевезення на автобусних маршрутах загального користування, а також забезпечити рух транспорту на соціально значущих маршрутах, рейси на яких виконувалися нерегулярно внаслідок їх збитковості, оскільки в зв'язку з обмеженістю коштів Державного бюджету на компенсаційні виплати за пільгове перевезення, відшкодування перевізникам їх втрат від пільгового перевезення здійснюється не в повному обсязі.
На жаль, ситуація, що склалась останнім часом, щороку лише ускладнюється. Знову ж таки на даний час реалії мають такий вигляд: на поточний рік держава ще зменшила обсяги відповідних компенсацій порівняно із минулим роком на 322,0 тис.грн. Так автоперевізники матимуть право у 2013 році отримати фінансування признаної заборгованості та лише 923,7 тис.грн. субвенції на компенсацію за пільгові перевезення поточного року.
По даних Пенсійного фонду станом на 01.02.2013 року в місті Славута нараховується 8265 осіб, які мають право на пільговий проїзд (з них 2392-пенсіонери за віком та 5873-мають статус). Якщо поділити виділені для автоперевезення кошти на кількість осіб, які мають право на безкоштовний проїзд, то вийде 111,76 грн. на рік в розрахунку на одного пільговика (923700 : 8265) або 9,31 грн. на один місяць (111,76 : 12). Тобто за такого обсягу фінансування пільговик мав би можливість безкоштовно проїхатись 4-5 разів в місяць, що обмежує його право на безкоштовне користування послугами громадського автотранспорту у повному обсязі від потреби.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас ініціювати у Верховній Раді України внесення змін до механізму надання пільг окремим категоріям громадян на пільговий проїзд, а саме: замінити компенсацію втрат перевізників від безкоштовного перевезення пільгових категорій громадян на адресну грошову допомогу таким громадянам.
Вказані позиції були висловлені громадянами міста Славути на загальних зборах громадян 8 лютого 2013 року.

Схвалено на двадцять сьомій сесії міської ради 1.03.2013р.